Start
 » 
Overig
 » 
Het was weer gezellig druk in de tuin
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Het was weer gezellig druk in de tuin
Sabeau
25 maart 2013 om 14:22

Lid
Geweldig om ze zo allemaal bezig te zien :)

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Pagina  
1
2
Sabeau
25 maart 2013 om 14:24

Lid
En ook mijn grote vriend de fazant kwam nog even buurten.

els
25 maart 2013 om 14:54

Lid
Wat een boel soorten heb je!

Sabeau
26 maart 2013 om 17:07

Lid
Ja dit zijn over het algemeen de soorten die hier komen, maar soms ben ik weleens jaloers als ik jullie foto's zie met weer andere soorten zoals staartmees, die zie ik hier niet of boomklever.

Kimiekim
26 maart 2013 om 17:34

Lid
Sabeau schreef:

Ja dit zijn over het algemeen de soorten die hier komen, maar soms ben ik weleens jaloers als ik jullie foto's zie met weer andere soorten zoals staartmees, die zie ik hier niet of boomklever.

Ik denk dat iedereen dat wel heeft, soms zie ik bij andere mensen veel soorten die ik hier nooit tot weinig zie en ook graag zou zien.
Maar dat maakt het weer leuk om naar Bossen te gaan etc. Zie je eens wat anders :)
En soms kom je ineens wat tegen, gister zag ik namelijk ineens een uiltje op een paal zitten, had ik ook nog nooit zo in het wild gezien :)

Charlotte091
26 maart 2013 om 19:02

Lid
Leuk Kimiekim! Dat kom je niet zomaar tegen:)

Sabeau
27 maart 2013 om 11:00

Lid
Kimiekim schreef:

Sabeau schreef:

Ik denk dat iedereen dat wel heeft, soms zie ik bij andere mensen veel soorten die ik hier nooit tot weinig zie en ook graag zou zien.
Maar dat maakt het weer leuk om naar Bossen te gaan etc. Zie je eens wat anders :)
En soms kom je ineens wat tegen, gister zag ik namelijk ineens een uiltje op een paal zitten, had ik ook nog nooit zo in het wild gezien :)

Ja eerste uil in het wild te zien is echt leuk, had ze eerder ook nog nooit in het echt gezien, maar ik nu sinds een paar jaar bij mijn vriend woon, zie ik ze dagelijks (en vliegen ook bijna niet meer weg)en hoor ik ze ook, eerste keer dat ik ze hoorde schrok me rot, had echt zoiets van wat dat voor een alarm en dat bleken dus de steenuiltjes te zijn :).

vogelbudel
27 maart 2013 om 18:27

Lid
Pff een ringmus in de tuin, daar wacht ik ook nogsteeds op! leuk hoor!

Charlotte091
27 maart 2013 om 18:28

Lid
Als je genoeg geduld hebt komt ie wel hoor vogelbudel:) In de winter zat er opeens een rare mus tussen de vinken, bleek het een ringmus te zijn. Zo zie je maar weer;)

vogelbudel
27 maart 2013 om 18:29

Lid
Haha ik wacht maar rustig af! Op dit moment stikt het hier wel van de sijsjes, ook heel leuk!

Groetjes,Vince

Kimiekim
27 maart 2013 om 23:38

Lid
Sabeau schreef:

Kimiekim schreef:

Sabeau schreef:

Ja eerste uil in het wild te zien is echt leuk, had ze eerder ook nog nooit in het echt gezien, maar ik nu sinds een paar jaar bij mijn vriend woon, zie ik ze dagelijks (en vliegen ook bijna niet meer weg)en hoor ik ze ook, eerste keer dat ik ze hoorde schrok me rot, had echt zoiets van wat dat voor een alarm en dat bleken dus de steenuiltjes te zijn :).

Das wel echt cool ja :) Ik hoop er binnenkort ook eentje op de plaat te zetten :)

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Pagina  
1
2