Start
 » 
Overig
 » 
Nieuw cameraatje
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Nieuw cameraatje
roeldegreeff
26 januari 2015 om 20:47

Lid
De laatste tijd af en toe lekker met mijn nieuwe camera kunnen oefenen en spelen.
Jammer dat het vaak wat grauwig weer was, maar ik ben nog steeds erg tevreden, zonder al te veel moeite maakt hij toch leuke foto's.
Heeft iemand nog tips hoe je met slecht licht het beste kunt werken? Ik hoop binnenkort ook eens een rover op de foto te zetten.
Maar zie ze, behalve in een split second, nauwelijks meer de laatste tijd.

Groet,

Roel

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
roeldegreeff
26 januari 2015 om 20:49

Lid
Nog drie :)

els
26 januari 2015 om 21:25

Lid
Mooi hoor Roel, vliegende vogels op de foto vind ik echt knap.

Pauwelina4
26 januari 2015 om 23:25

Lid
Hallo Roel, ze staan er best goed op. En ja het weer is grijs en grauwig. Ik ben benieuwd of iemand tips kan geven wat je dan het beste kunt doen.
en dan die uil!! ik zie ze nergens. mvrgrt.

karel
27 januari 2015 om 19:46

Lid
roeldegreeff schreef:

De laatste tijd af en toe lekker met mijn nieuwe camera kunnen oefenen en spelen.
Jammer dat het vaak wat grauwig weer was, maar ik ben nog steeds erg tevreden, zonder al te veel moeite maakt hij toch leuke foto's.
Heeft iemand nog tips hoe je met slecht licht het beste kunt werken? Ik hoop binnenkort ook eens een rover op de foto te zetten.
Maar zie ze, behalve in een split second, nauwelijks meer de laatste tijd.

Groet,

Hoi Roel.
leuke foto's ( vooral de ransuil en helemaal de kraanvogels zeg )
en even over slecht licht , dat vergt meestal overbelichting en / of een verhoging van iso om voldoende sluitertijd te houden + een lager f getal
maar verwacht niet dat je met slecht licht met bepaalde aanpassingen dezelfde kwaliteit foto's krijgt als met beter licht en zonder de aanpassingen.
en vaak is het beter om vanaf statief te fotograferen .
mvg karel.
Roel

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.