Start
 » 
Opmerkingen
 » 
Voorstellen
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Voorstellen
Tarunyada
9 november 2014 om 17:26

Lid
Vandaag heb ik mij aangemeld op Vogelvisie.nl. Ik ben bekend met andere fora en vind het altijd fijn mijzelf voor te kunnen stellen of kort iets te kunnen lezen over andere leden van het forum. Ik mis dit echter op Vogelvisie.nl. Misschien is het een idee om ergens een categorie te openen waar mensen zich kunnen voorstellen en kort iets over zichzelf kunnen vertellen.

Verder kijk ik heel erg uit naar mijn tijd hier op Vogelvisie.nl!

Met vriendelijke groet,

Julie // Tarunyada

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
16 november 2014 om 20:28

Beheerder
Dat is zeker geen slecht idee. Er wordt momenteel gewerkt aan een verbeterde versie van de hele website, dus misschien dat we het dan meenemen.

Michelle
17 november 2014 om 08:34

Lid
Dan heb ik ook nog een vraag,Marco.Zouden de vogelgeluiden dan ook wat uitgebreider kunnen?Ik vind ze erg beperkt zoals ze nu zijn.
Groeten Michelle

Tarunyada
20 november 2014 om 10:17

Lid
Marco schreef:

Dat is zeker geen slecht idee. Er wordt momenteel gewerkt aan een verbeterde versie van de hele website, dus misschien dat we het dan meenemen.

Beste Marco,

Dat is fijn om te horen! Succes in ieder geval met de verbeterde versie van de website en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Marco
22 november 2014 om 10:38

Beheerder
Michelle schreef:

Dan heb ik ook nog een vraag,Marco.Zouden de vogelgeluiden dan ook wat uitgebreider kunnen?Ik vind ze erg beperkt zoals ze nu zijn.
Groeten Michelle

Het is zeker de bedoeling de geluiden uit te breiden. Dus langere fragmenten per soort, maar ook meerdere geluidsfragmenten waar dit wat toevoegt (bijvoorbeeld zowel een fragment met de roep als een fragment met de zang. Of bij spechten het roffelen.) Ik ben nu de hele website aan het herschrijven en het eerste doel is om de informatie zoals deze nu op de website staat op de vernieuwde website te krijgen. Hierna wordt de inhoud bijgewerkt en uitgebreid, onder andere met meer geluiden, maar ook met meer foto's (bijvoorbeeld zowel mannetjes als vrouwtjes als deze er verschillend uit zien).

Michelle
22 november 2014 om 20:26

Lid
Oh wat goed,Marco,dat zal leerzaam worden. Succes met dit alles!

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.