Start
 » 
Overig
 » 
Bonte strandloper
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Bonte strandloper
Rikkie
20 september 2014 om 20:36

Lid
Pff, mensen. Jullie willen niet weten hoe blij ik ben met deze foto. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een bonte strandloper in mijn regio (Westerwolde). Maar ja, het is niet zo vanzelfsprekend om in Westerwolde een bonte strandloper te fotograferen. Ze zijn er namelijk best zeldzaam. Vaak hou ik waarneming.nl in de gaten of er in de buurt een bonte strandloper is gespot, en als die dan gespot is, pak ik natuurlijk zo snel mogelijk mijn fiets en ga ik er snel heen. Maar ja, het blijven vogels en die kunnen natuurlijk vliegen. Jullie raden het misschien al, als ik dan op de plek ben waar de vogel gespot is, is hij natuurlijk al gevlogen.

Vandaag was ik eigenlijk helemaal niet op zoek naar vogels, maar naar tengere grasjuffers en bandheidelibellen, maar toen ik deze bonte strandloper tussen een paar honderd kieviten zag zitten heb ik de tengere grasjuffers maar even met rust gelaten en heb ik een aantal plaatjes van de strandloper geschoten. Ben er erg blij mee.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Bram Rijksen
21 september 2014 om 20:06

Lid
En terecht: mooie plaat hoor!

renevos
21 september 2014 om 20:36

Lid
Mooi dat je eindelijk gevonden heb wat je zocht. Mooie foto!

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.