Start
 » 
Opmerkingen
 » 
misplaatste reacties
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker misplaatste reacties
jeanette
17 augustus 2007 om 15:51

Lid
Marco, kun je bij Vogelherkenning de vraag: Enig idee? weer eens even de bezem door een paar flauwe, vervelende en niet ter zakedoende antwoorden halen? b.v.d.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
22 augustus 2007 om 21:10

Beheerder
Ik heb de berichten verwijderd. Ik ga er de komende tijd ook weer beter op letten dat vervelende berichten op tijd verwijderd worden.

jeanette
24 augustus 2007 om 16:16

Lid
Je kunt weer aan de slag, Marco....helaas...

Michelle
25 augustus 2007 om 21:32

Lid
Marco,is er niet een mogelijkheid dat dit soort onzin zelfs niet meer kunnen binnenkomen?Het is wel heel erg storend.

Marco
26 augustus 2007 om 13:00

Beheerder
Ik heb ooit geprobeerd om de IP nummers van de internetverbindingen waarmee de reacties zijn geplaatst de toegang tot de website te ontzeggen. Helaas wijzen sommige internetproviders IP nummers toe aan verschillende klanten. Ik ben dan genoodzaakt om een hele reeks IP nummers te blokkeren, maar dan is er het risico dat ook andere mensen de toegang ontzegt wordt. Ik wil nu nog proberen om te zorgen dat verdachte IP nummers wel op de site kunnen komen, maar geen bericht op het forum kunnen plaatsen.

Een alternatief is om alleen geregistreerde gebruikers berichten te laten plaatsen. Hiervoor zou iedereen zich eerst aan moeten melden met een e-mailadres, waarna het wachtwoord naar dit e-mailadres gestuurd wordt. Nadeel van deze methode is dat het forum dan minder laagdrempelig wordt.

Voorlopig blijf ik nog even berichten wissen, de ervaring leert dat het plaatsen van vervelende berichten na een tijdje vanzelf gaat vervelen.

Ernst
26 augustus 2007 om 13:07

Lid

Michelle
28 augustus 2007 om 10:54

Lid
Marco,dat is waar,(en het is een leuke,leerzame site) maar het blijft toch gebeuren,met het gevolg dat voor mij de lol er een beetje begint af te raken.Het valt me op dat er minder vragen worden gesteld of antwoorden gegeven.(misschien heb ik ongelijk)Ik hoor ook niet tot de handigen en m'n man moet er vaak aan te pas komen,dat is waar.Maar uiteindelijk zou iedereen er toch wel uitkomen als het niet te ingewikkeld wordt.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.