Start
 » 
Overig
 » 
Kefalonia
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Kefalonia
Bas_vogels
4 augustus 2012 om 21:21

Lid
Hallo iedereen,
Sinds dinsdag ben ik terug van het prachtige, ontoeristische eiland Kefalonia, in de Ionische Zee bij Griekenland. Op internet was er bizar weinig te vinden over de vogels daar (ik kon 3 verslagen in het Engels vinden, niets in het Nederlands). Nou, ik kan je vertellen dat er veel leuke vogels zijn. Er zijn best veel kuifleeuweriken, graszangers, bijeneters, roodstuitzwaluwen en roodkopklauwieren. Voor de rest heb ik er o.a. ook nog een kleine zwartkop en een balkansperwer gezien.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Bas_vogels
4 augustus 2012 om 21:22

Lid
Nog twee foto's (ik weeet dat de laatste geen vogel is, maar ik blijf het een leuke foto vinden):
Aangepast: 4 augustus 2012 om 21:25
karel
4 augustus 2012 om 21:30

Lid
leuk dat je zo veel soorten hebt gezien bas , en bijzondere erbij ook .
vakantie dus best geslaagd mag je wel zeggen.

mvg karel.

pia zz
4 augustus 2012 om 21:43

Lid
prachtig, vooral ook leuk , de bijeneters, die hebben wij gemist in Corfu, niet 1 gezien helaas.....maar roodkopklauwieren des te meer, de waterschildpad is ook super!!

els
4 augustus 2012 om 23:15

Lid
Nou Bas, dat zijn toch wel heel leuke foto`s hoor.

Bas_vogels
6 augustus 2012 om 19:42

Lid
Bedankt voor de complimenten! De vakantie was echt geslaagd! En Pia, ik heb nog twee tips voor je om bijeneters te zien: Kijk goed op elektrisiteitsdraden, daar zitten bijeneters regelmatig op en beluister van tevoren goed het geluid; als ze vliegen, hoor je ze eerst.

pia zz
6 augustus 2012 om 20:20

Lid
Bas_vogels schreef:

Bedankt voor de complimenten! De vakantie was echt geslaagd! En Pia, ik heb nog twee tips voor je om bijeneters te zien: Kijk goed op elektrisiteitsdraden, daar zitten bijeneters regelmatig op en beluister van tevoren goed het geluid; als ze vliegen, hoor je ze eerst.

op de volgende vakantie zal ik er extra om denken, bedankt Bas. Op corfu zaten de roodkopklauwieren ook veel op bedradingen van de stroom.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.