Start
 » 
Vogelherkenning
 » 
Toch wel iets minder....
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Toch wel iets minder....
vogelbudel
21 juni 2012 om 23:00

Lid
In het prachtige gebied waar ik normaal ga wandelen heeft vandaag een man zelfmoord gepleegd... Zichzelf 'opgeblazen' in zijn eigen auto. Precies de plek waar ik altijd de mooiste waarnemingen maak.... Iedere week weer sta ik daar, en waarschiijnlijk vanmorgen, als ik geen school had gehad, ook. Gelukkig dus ben ik er niet geweest.... Maar die plek zal nu wel altijd anders zijn voor mij... Doorbijten en die waarnemingen maken die ik eerst ook deed, het is het proberen waard. Enorm genieten van het leven, dat is de les die hieruit op te maken is. Dat wil ik jullie allemaal meegeven...

Groeten, Vogelbudel

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Wil
21 juni 2012 om 23:10

Lid
Sterkte, jongen.

rijksen20
21 juni 2012 om 23:23

Lid

Nieboer
22 juni 2012 om 00:32

Lid
zo'n gebeurtenis is behoorlijk in grijpend en zul jij je altijd blijven herinneren als aan die plaats denkt, zal wel minder worden, maar toch zal het blijven. goed dat je er over praat en het ook hier op het forum van je afschrijft.
iemand die zo iets doet heeft het meestal heel erg moeilijk gehad in zijn leven of heel erg geestelijk ziek, en kan helemaal geen uitweg of oplossing meer zien, ook al is die er altijd wel. maar men heeft niet meer de kracht om zich door de moeilijkheden heen te worstelen.
wat ik niet geloof is dat die persoon het ook gedaan zou hebben op die plek als hij jou daar gezien zou hebben.
maar ga toch weer naar die plek toe, liefst de eerste keer niet alleen, hoe eerder hoe beter, want hoe langer het duurt voor je terug gaat hoe moeilijker het vaak is.
uit jouw bericht maak ik op, dat jij gelukkig van het leven houd en er van geniet met alle moois wat in de natuur te zien is en dat is heel fijn, het leven is ondanks de moeilijk heden die iedereen in zijn leven meemaakt altijd waard om geleefd te worden. sterkte.
met vr. gr. Nieboer

Vogelbudeloffline
23 juni 2012 om 11:59

Gast
Dankjewel!

els
23 juni 2012 om 19:48

Lid
Dat is heftig, ik hoop dat je toch weer van je plekje kunt gaan genieten.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.