Start
 » 
Overig
 » 
Geweldige vogel!!!
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Geweldige vogel!!!
Bas_vogels
29 april 2012 om 20:04

Lid
Hallo iedereen,

Ik maakte vandaag samen met mijn moeder (was haar verjaardag) en zus door het bos aan het wandelen. Toen kwamen we een paar mannen met telescopen en verrekijkers tegen, dus ik vroeg aan hen of ze een bijzondere vogel zagen. Ze zeiden toen dat daar een kwartier geleden een draaihals zat. Precies toen die man dat vertelde, zei een dat de draaihals weer geland was. Ik had geen verrekijker mee, dus ik zag hem niet. Ik mocht toen nog door de telescoop kijken van een van de mannen, en mijn moeder door een andere. We hebben allebei heel duidelijk de draaihals gezien. Nieuwe soort voor mij, prachtige vogel (veel mooier dan het plaatje in mijn gids) en mijn moeder vond meteen dat ze een geweldige verjaardag had. Ik heb helaas geen foto's, maar ben wel helemaal happy, de afgelopen 5 uur. Ik wil binnenkort nog teruggaan met mijn vader en verrekijker, zodat mijn vader hem ook kan zien.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
jorenbenja
29 april 2012 om 20:07

Lid
leuk bas! gefeliciteerd!
ik heb nog nooit een draaihals gezien dus ben wel een beetje jaloers!
waar was het?

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.