Start
 » 
Opmerkingen
 » 
Opmerking verwijderen
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Opmerking verwijderen
vogelbudel
29 oktober 2011 om 17:08

Lid
Hallo Marco,

Is het misschien mogelijk dat de gebruiker zijn/haar bericht op een onderwerp kan verwijderen?
Het kan zijn dat dit er al is en dat ik er compleet langs kijk, maar tot zo ver zie ik alleen de mogelijkheid om mijn bericht te bewerken.
Voor de rest zeker geen opmerkingen over dit geweldige forum, ga zo door!

Met vriendelijke groet,
Vince

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
1 november 2011 om 20:57

Beheerder
Het is niet mogelijk om berichten te verwijderen. De reden hiervoor is dat het erg verwarrend wordt als er gereageerd wordt op berichten die niet meer te lezen zijn. Niemand zou dit antwoord bijvoorbeeld nog begrijpen als de vraag verwijderd zou zijn.

vogelbudel
1 november 2011 om 21:52

Lid
Hallo Marco,

Ik bedoelde eigelijk of er de mogelijkheid is om de berichten te verwijderen, bijvoorbeeld als ik op een onderwerp antwoord en dan naderhand erachter kom dat ik de stelling/vraag verkeerd heb gelezen. Dan zou het fijn zijn als ik het bericht (mijn antwoord dus) zou kunnen verwijderen. Maar als dit niet zou kunnen is dat voor mij eigelijk nog geen groot probleem zijn.

Met vriendelijke groet,
Vince
Aangepast: 1 november 2011 om 21:53
Marco
3 november 2011 om 20:32

Beheerder
Berichten verwijderen kan om dezelfde reden niet, omdat vaak weer gereageerd wordt op een vorige opmerking (zoals jij op mijn antwoord reageerde en ik weer op dat van jou). Het is wel mogelijk opmerkingen te wijzigen, maar dan verschijnt ook altijd in beeld dat dit bericht naderhand gewijzigd is. Op deze manier is het mogelijk voor nieuwe lezers om de hele discussie te volgen.

vogelbudel
3 november 2011 om 20:54

Lid
Daar heb je volkomen gelijk in Marco, snap het nu helemaal, had ik nog niet aan gedacht.

Bedankt!
Vince

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.