Start
 » 
Opmerkingen
 » 
opvallende forumleden...
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker opvallende forumleden...
rijksen20
2 oktober 2011 om 21:41

Lid
Dag Marco,

Zou je de bijdragen van Jaap Groenenberg in de gaten willen houden? En wellicht kan je uitsluitsel geven over het vermoeden dat deze mijnheer eerder als John van Scheffel actief was op dit forum..?

Vriendelijke groet,

Bram Rijksen

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Marco
6 oktober 2011 om 01:14

Beheerder
Bram, ik heb wat onderhoud gepleegd op het forum (wat berichten verwijderd). Ik zat de laatste paar dagen in het buitenland, waardoor ik de laatste activiteiten over het hoofd heb gezien. Gelukkig hebben een paar mensen gebruik gemaakt van de "Melden" knop.

De IP adressen van de computers waarmee de berichten van Jaap en John zijn geplaatst zijn verschild, maar dat zegt helaas niet zoveel. Internet providers beschikken vaak over minder IP adressen dan klanten, waardoor een klant pas bij het maken van een verbinding een beschikbaar IP adres toegewezen krijgt. Hierdoor kan het gebeuren dat iemand morgen een ander IP adres heeft dan vandaag, maar ook dat het IP adres morgen door iemand anders wordt gebruikt. Dit is ook de reden dat ik terughoudend ben met het blokkeren van IP adressen, ik zou per ongeluk iemand anders de toegang kunnen ontzeggen.

Bij het bekijken van de IP adressen is me wel opgevallen dat hetzelfde IP adres dat door Jaap wordt gebruikt, ook nog door een andere gebruiker wordt gebruikt. Ik noem geen namen, maar het is iemand die vrij veel berichten heeft geplaatst die ik doorgaans als een zinnige aanvulling op het forum beschouw. Ik ga het forum de komende dagen in ieder geval goed in de gaten houden!

karel
6 oktober 2011 om 05:58

Lid
dan is het al minder moeilijk te achterhalen wie dat kan zijn .
altijd jammer dat er zulke mensen zijn .

frankw
6 oktober 2011 om 15:25

Lid
Goed bezig Marco.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.