Start
 » 
Opmerkingen
 » 
misplaatste reacties.
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker misplaatste reacties.
jeanette
7 maart 2007 om 16:52

Lid
Marco kun je bij Vogelherkenning eens even kijken bij de reacties op de vraag met dezelfde naam? Lijkt me niet dat dit op het nivo is wat we hier gewend zijn.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Pagina  
1
2
Marco
7 maart 2007 om 21:38

Beheerder
Jeanette, opnieuw bedankt voor het opmerken van de misplaatste opmerkingen op het forum, ik heb ze ondertussen verwijderd.

rijksen20
8 maart 2007 om 23:20

Lid
volgens mij is er inmiddels wel wat meer verwijderd dan direkt noodzakelijk; alle postjes van 8 maart bijvoorbeeld...

Marco
9 maart 2007 om 22:41

Beheerder
De bewuste persoon bleek ook onder andere namen (zoals Thijs en Matthijs) storende berichten geplaatst te hebben, ik heb deze berichten, inclusief de antwoorden hierop allemaal verwijderd.

Michelle
11 maart 2007 om 20:53

Lid
Marco,knap dat je daar achter komt.Helaas gaat hij nog,tot ergenis van veel mensen en ook mij,nog steeds door.Als we niet meer reageren,houdt hij misschien,hopelijk snel er mee op.

jeanette
20 maart 2007 om 16:33

Lid
Marco.....kun je weer eens even controle uitoefenen....

Michelle
20 maart 2007 om 16:58

Lid
Marco, Die vraag stel ik ook en het wordt vervelend zo op een leerzame en leuk forum als deze.

jeanette
20 maart 2007 om 17:28

Lid
Is het niet mogelijk om toegang te blokkeren van iemand die onder allerlei namen hier de zaak vervuilt?

Marco
20 maart 2007 om 22:58

Beheerder
Ik kan het IP adres van iemand blokkeren, dit heb ik laatst gedaan toen arie-w onder verschillende namen berichten plaatste. Maar omdat zijn provider automatisch IP adressen toekent, kan een geblokkeerd IP adres een dag later bij iemand anders terecht komen, terwijl de geblokkeerde persoon met een nieuw IP adres gewoon weer op de site kan komen. Ik heb daarom een reeks van 100 IP adressen geblokkeerd, maar kreeg al snel 2 mailtjes van mensen die niet langer op de site konden komen.

Ik kan vier mogelijke manieren bedenken om misbruik enigszins tegen te gaan. Ten eerste kan ik verplicht stellen dat een account aangemaakt wordt voordat een bericht geplaatst kan worden, hierdoor kan ik makkelijker gebruikersnamen blokkeren, zeker als er ook een e-mailadres ingevuld moet worden. Ik ben hier op dit moment echter geen voorstander van, omdat het forum nu juist laagdrempelig is. Een tweede manier waar ik nu aan werk is het automatisch op slot zetten van berichten waar langer dan twee weken niet op geantwoord is. Berichten kunnen dan wel gelezen worden, maar er kan geen nieuw antwoord toegevoegd worden. Verder kan ik stug doorgaan met het verwijderen van berichten, hoewel ik dat eigenlijk alleen wil doen bij echt storende berichten. De laatste keer dat ik een aantal berichten (plus reacties hierop) verwijderde kwamen daarop weer reacties dat er zomaar berichten waren verdwenen. Misschien is het ook een idee om enkele vaste bezoekers van dit forum (bijvoorbeeld de plaats(t)ers van de berichten hierboven) rechten als beheerder te geven zodat zij ook berichten kunnen verwijderen. Tenslotte kan ik mensen op het forum erop aanspreken als ze veelvuldig onnodige berichten plaatsen.

jeanette
21 maart 2007 om 09:09

Lid
Dank voor je uitvoerige antwoord, Marco; begrijp best dat het moeilijk is.
Aan de andere kant willen we graag een goed en informatief forum waar mensen plezier aan beleven en kennis kunnen opdoen cq delen. En het stoort(in ieer geval een aantal vaste bezoekers van deze site) als er wordt gereageerd zoals dat de laatste tijd gebeurd.

jeanette
31 maart 2007 om 14:30

Lid
Marco, het is weer zo ver.....graag actie.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
Pagina  
1
2