Start
 » 
Overig
 » 
ringmusje...
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker ringmusje...
channa
15 december 2010 om 12:37

Lid
Er vloog vanmorgen een ringmusje tegen de schutting aan, suffie. Rillend op de grond. Even aangezien en toen toch maar opgepakt (met oog op poezen). In box gedaan met water en voer. Dierenarts gebeld (woont tegenover ons maar was buiten de deur), vogelopvang (kon het komen brengen) en dierenambulance; hun advies was aantal uur/ dagje aanzien. Meestal staan ze zelf weer op de pootjes en kunnen dan weer wegvliegen. Anders alsnog vogelopvang. En ja hoor, opeens vladderde het rond en tegen de deksel aan (klein stukje open gelaten natuurlijk). Dus net naar buiten, onder een boompje bij struiken, deksel open.... keek het me een tijdje aan alsof het nadacht of bedankte haha en ja hoor... daar ging ie. Naar een tak in hoge struik.
Alleen eh.... daar blijft ie zitten... Ben bang dat ik m toch te vroeg los heb gelaten? Ik wou het niet in stress in de box laten zitten. Stond weer op z'n pootjes en fladderde, dus dacht het de vrijheid weer te geven. Nou ja, maar even afwachten. Is vast nog bijkomend van dit avontuur...
Stom he, dat je iets goed bedoeld en vervolgens vol vragen, schuldgevoel en falen zit... Zucht. Ga er maar van uit dat ik het goed heb gedaan.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
els
15 december 2010 om 13:08

Lid
Ik vind dat je het goed gedaan hebt. Niet te lang opgesloten gehouden, maar net genoeg om het beestje op krachten te laten komen.

Christien
15 december 2010 om 13:44

Lid
Had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.

channa
15 december 2010 om 14:43

Lid

karel
15 december 2010 om 18:39

Lid
prima gedaan dan ,en imnderdaad niet te lang vasthouden dat zorgt eerder voor meer stress.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.