Start
 » 
Vogelherkenning
 » 
musje
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker musje
Suzie
12 mei 2009 om 15:12

Lid
Gisteravond hoorde ik een vogel in de afvoerbuis van onze kachel in huis, ik vroeg dus of de buis open kon maar dat kon niet. Ik had maar direct de kachel uitgezet om ten minste iets te doen. De hele avond hoorde ik het arme beestje ritselen en piepen, vanmorgen hoorde ik hem weer en was vastbesloten om hem er uit te halen als ik s'middags weer thuis was. Nu kom ik net thuis en zie ik een musje in onze kamer fladderen. Ik had toch echt niet verwacht dat het een mus was want ik hoorde continu een schel gepiep (nog nooit gehoord bij mussen) is dat me gewoon nog nooit opgevallen of is dat een soort van noodroep???

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.
9U8TYUIS HBIODFGIOHA
12 mei 2009 om 16:26

Gast
WEET IK VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haan
12 mei 2009 om 17:26

Lid
tja

pia zz
12 mei 2009 om 19:15

Lid
een dier in nood maakt rare geluiden, gelukkig is ie er weer uitgekomen, wij hebben ook wel eens spreeuwen in de pijp gehad, die vlogen dan beroet door de kamer heen, overal zwarte stippen op de muren, maar het avontuur liep gelukkig ook altijd weer goed af.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gast

WEET IK VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

???????????????????????????????????????????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vreemde reactie, als ik zo vrij mag zijn.....

Suzie
12 mei 2009 om 19:55

Lid
Bedankt voor je reactie, ik was er toch wel benieuwd naar omdat ik best veel mussen bij huis heb en het nog nooit heb gehoord.

Dit onderwerp is gesloten. Het is niet meer mogelijk een antwoord toe te voegen.