Start
 » 
Overig
 » 
Foto's van de halsbandparkiet gezocht!
Inloggen
Aanmelden
Zoeken
Start
Gebruiker Foto's van de halsbandparkiet gezocht!
IOhalsbandparkiet
27 februari 2019 om 14:42

Lid
Beste vogelspotters,

Ik ben een studente van de TU Delf Industrieel Ontwerpen die bezig is met een ontwerpopdracht voor de halsbandparkiet.
Daarvoor ben ik zo veel mogelijk foto's aan het verzamelen van het beestje, met name foto's van de vogel in uw eigen achtertuin of buurt is waar ik naar opzoek ben!
Dit kunnen ook foto's zijn van de vele vogelpoep op de grond, of de half-opgegeten appeltjes aan de appelboom in de achtertuin.
Alle foto's zijn welkom!

Alvast bedankt! :)

Citeren
Antwoord
Firecrest
28 februari 2019 om 12:18

Lid
Voor prachtige vogelfoto's kun je het beste op birdpix.nl kijken. Je kunt daar ook naar een speciefieke soort zoeken.
Zie bv: https://www.birdpix.nl/album_search.php?search_type=pic_dutch_name&search=halsbandparkiet

De foto's zijn prachtig, het enige nadeel is dat je ze niet echt makkelijk kunt downloaden.
Aangepast: 28 februari 2019 om 12:21
Citeren
karel
28 februari 2019 om 21:39

Lid
IOhalsbandparkiet schreef:

Beste vogelspotters,

Ik ben een studente van de TU Delf Industrieel Ontwerpen die bezig is met een ontwerpopdracht voor de halsbandparkiet.
Daarvoor ben ik zo veel mogelijk foto's aan het verzamelen van het beestje, met name foto's van de vogel in uw eigen achtertuin of buurt is waar ik naar opzoek ben!
Dit kunnen ook foto's zijn van de vele vogelpoep op de grond, of de half-opgegeten appeltjes aan de appelboom in de achtertuin.
Alle foto's zijn welkom!

Alvast bedankt! :)

Als je een emailadres hebt kan ik je wel voorzien van goede foto's van zowel de halsband parkiet alswel van de alexander parkiet de grote neef van de halsband

mvg karel Buitenkamp

ps : Voor foto's van mij die ik gemaakt heb van de halsband en alexander kun je kijken op Flickr.com onder de naam karel buitenkamp
hier alvast een paar foto's van de halsband parkiet , maar hier op deze site komen ze niet mooi uit op flickr veel beter

Aangepast: 28 februari 2019 om 21:51
Citeren
karel
28 februari 2019 om 21:48

Lid
Ook een paar van de Alexander parkiet
Aangepast: 28 februari 2019 om 21:49
Citeren
karel
6 maart 2019 om 07:37

Lid
De laatste keer dus dat ik nog serieus reageer op een dergelijke vraag voor foto's !!

Citeren
Firecrest
6 maart 2019 om 08:31

Lid
karel schreef:

De laatste keer dus dat ik nog serieus reageer op een dergelijke vraag voor foto's !!
Geef het nog even de tijd misschien is ze op skivakantie.

Citeren
Firecrest
6 maart 2019 om 08:31

Lid
karel schreef:

Geef het nog even de tijd misschien is ze op skivakantie.

Citeren
pauwelina 4
7 maart 2019 om 22:41

Lid
Maakt niet uit Karel, Je hebt heel mooie halsbandparkieten .groeten.

Citeren
Antwoord